政Whats噏:不滿骨灰龕安排 議員促削陳肇始薪酬

資料: 東網
 
每年一眾泛民立法會議員都會喺《撥款條例草案》提出扣減官員人工嘅修正案,而今年已獲立法會主席梁君彥批咗嘅65項修正案入面,就有10項同扣減問責官員人工有關,以特首及16名司局長共17人計算,即有近六成人被要求扣人工,當中環境局局長黃錦星、食物及衞生局局長陳肇始意外地榜上有名,不過佢哋都只係被要求扣減一個月人工,其餘8人則被要求扣半年至全年人工不等。
 
扣減陳肇始人工係由民主黨議員黃碧雲提出,佢話係出於不滿公營骨灰龕位安排,指未來政府將不設永久骨灰龕位,而且每10年須續期嘅做法擾民,批評政府唔應該喺冇公眾諮詢嘅情況下改變政策,不過衡量埋陳肇始其他工作表現,就決定提出只扣佢一個月人工。
 
其餘8人包括特首林鄭月娥、政務司司長張建宗、律政司司長鄭若驊、教育局局長楊潤雄等,佢哋全部被要求扣減全年人工。至於竟然冇人要求扣減財政司司長陳茂波人工,可謂意料之外。


最新資訊


香港生命事業團隊

因體諒客戶第一次來本館參觀,
路況不熟悉尋找辛苦提供 。

*免費服務專車


永恆的生命紀念館

永念庭,合法,永久,
無需輪候,自由轉讓,
5星級管理。